testing site

1. Proč si ovladač nechat opravit u nás?

2.  Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

3. Za jak dlouho bude můj ovladač opravený?

4. Může mi být cena opravy navýšena bez mého souhlasu?

5. Mohu si opravu po objednání rozmyslet nebo pozměnit?

6. Jakou poskytujete záruku?

7. Jak po opravě znovu připojit ovladač ke konzoli?

8. Chci se před provedením objednávky na něco zeptat. 

 

1. Proč si ovladač nechat opravit u nás?

Neprovádíme pouze výměnu dílů, ale pomocí speciální techniky a softwaru ovladač vždy i kalibrujeme. V návodech na opravu, které se dají najít na internetu se nedozvíte, že po výměně celého, nebo části joysticku v gamepadu je zapotřebí vykonat i kalibraci. Bez kalibrace nebude ovladač znovu zcela správně fungovat a nezamezí se ani nejčastějšímu problému, který ovladače vykazují - driftování. (Více o kalibraci se dočtete na našem blogu.)

Důležité také je, že díky našim několikaletým zkušenostem s podobnými opravami víme, které náhradní díly jsou dostatečně kvalitní a zabezpečí co nejlepší odpověď ovladače při hře. Zdaleka ne všechny komponenty, které lze u nás nebo v zahraničí koupit, tyto podmínky splňují. Jsme si jisti, že po naší opravě bude ovladač ještě po dlouhou dobu sloužit jako nový.

Na opravy samozřejmě poskytujeme zákonnou záruku 1 rok, kdy v případě nutnosti opravíme stejnou závadu znovu na naše náklady.

V neposlední řadě si zakládáme na individuálním přístupu a řádné komunikaci ohledem každé zakázky. Často navrhujeme i řešení problému na dálku, předtím, než se rozhodnete ovladač zaslat k opravě. 

 

2.  Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Ovladač k nám posíláte přes pobočku Zásilkovny, PPL nebo Balíkovny. Od nás dostanete kód, který nadiktujete obsluze na pobočce. Doprava k nám je zdarma. Podrobně o objednání opravy - sekce Jak to funguje.

My váš opravený ovladač zašleme buď znovu na výdejní místo, nebo přímo na vaší adresu. Tuto možnost si vybíráte v objednávce.

Osobní doručení/převzetí ovladače je také možné po předchozí domluvě. Sídlíme na okraji Prahy 4.

Způsoby platby:  platební brána, převodem na účet / QR kód nebo dobírka.

Ceník dopravy a platby viz Doprava a platba.

Pro objednávky ze Slovenska přejděte na naše slovenské stránky www.opravyovladacov.sk .

Pro objednávky z jiných zemí EU nás prosím kontaktujte.

 

3. Za jak dlouho bude můj ovladač opravený?

Garantujeme lhůtu pro opravu 7 pracovních dní. Tato doba běží od doručení ovladače k nám, do dne, než ovladač odešleme zpátky. Doba přepravy, na kterou nemáme vliv, se do této lhůty nepočítá. Většinou však stihneme opravu provést už do 48 hodin. Takže například když např. odešlete ovladač v pondělí ráno, v pátek večer už můžete zase hrát. 

Tyto lhůty se týkají druhu oprav nebo výměny dílů, které byly specifikovány při zadání objednávky. Lhůta se může měnit v případě, že oprava bude vyžadovat dodatečné nepředvídatelné úkony.

 

4. Může mi být cena opravy navýšena bez mého souhlasu?

Ne. V případě, že zjistíme jakýkoliv jiný problém, než opravu kterého jste si objednali, budeme vás kontaktovat a domluvíme další postup. 

 

5. Mohu si opravu po objednání rozmyslet nebo pozměnit?

Objednávku opravy můžete zrušit do té doby, než podáte váš ovladač k přepravě. Později jsme oprávněni účtovat si již vynaložené náklady.

Změna rozsahu opravy je možná po dohodě obou stran a závisí na technických okolnostech, již provedených úkonech a pod. 

 

6. Jakou poskytujete na opravu záruku?

Záruka na opravy je 12 měsíců. 

 

7. Jak po opravě znovu připojit ovladač ke konzoli?

Zapněte konzoli, připojte k ní ovladač pomocí datového kabelu USB. Ujistěte se, že máte datový kabel, a ne napájecí.

Pro ovladače PS: stiskněte tlačítko PS. Ovladač se následně připojí k vaší konzoli.

Pro ovladače Xbox: stačí pouze připojit kabel, ovladač se následně sám připojí k vaší konzoli.

 

8. Chci se před provedením objednávky na něco zeptat

Rádi poradíme - viz sekce Kontakt.

 

Detailní informace k naším službám, práva a povinnosti zákazníka a zhotovitele jsou specifikovány v Obchodních podmínkách.