Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit, že objednávky oprav učiněné ve dnech 1.- 10.7.2022 budou vyřizovány od 11.7. Po celou dobu nás můžete kontaktovat elektronicky nebo po telefonu bez omezení. Děkujeme za pochopení.

FAQ

1. Proč si nechat ovladač opravit u nás?

Neprovádíme pouze výměnu dílů, na kterou je možné najít si návod na internetu. Co se v těchto návodech nedozvíte je, že po výměně celého, nebo části joysticku v gamepadu je zapotřebí vždy vykonat kalibraci, kterou provádíme pomocí speciální techniky a softwaru.  Bez kalibrace nebude ovladač znovu zcela správně fungovat a nezamezí se ani nejčastějšímu problému, který ovladače vykazují - driftování.

Důležité také je, že díky našim několikaletým zkušenostem s podobnými opravami víme, které náhradní díly jsou dostatečně kvalitní a zabezpečí co nejlepší odpověď ovladače při hře. Zdaleka ne všechny komponenty, které lze u nás nebo v zahraničí koupit, tyto podmínky splňují. Jsme si jisti, že po naší opravě bude ovladač ještě po dlouhou dobu sloužit jako nový.

 

2. Za jak dlouho bude můj ovladač opravený?

Standardní lhůta pro opravu je 7 dní. Tato doba běží od doručení ovladače k nám, do dne, než ovladač odešleme zpátky. Doba přepravy, na kterou nemáme vliv, se do této lhůty nepočítá.

Standardní dobu opravy garantujeme, pokud se oprava bude týkat pouze dílu/dílů specifikovaných při objednávce. Lhůta se může měnit v případě, že oprava bude vyžadovat další úkony, na kterých se zákazníkem dohodneme dodatečně.

 

3. Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Doprava ovladače k nám je možná pouze podáním na výdejním místě Zásilkovny. Od nás dostanete kód, který nadiktujete obsluze na výdejním místě. Doprava k nám je zdarma.

My váš opravený ovladač zašleme buď znovu na výdejní místo, nebo přímo na vaší adresu. Tuto možnost si vybíráte v objednávce.

Platba je možná buď převodem na bankovní účet, nebo dobírkou.

Ceník dopravy a platby viz sekce Doprava a platba.

 

4. Může mi být cena opravy navýšena bez mého souhlasu?

Ne. V případě, že zjistíme jakýkoliv jiný problém, než opravu kterého jste si objednali, budeme vás kontaktovat a dohodneme další postup. 

 

5. Mohu si opravu po objednání rozmyslet nebo pozměnit?

Objednávku opravy můžete zrušit do té doby, než potvrdíme, že váš ovladač byl doručen k opravě. Později jsme oprávněni účtovat si již vynaložené náklady.

Změna rozsahu opravy je možná po dohodě obou stran. Odsouhlasení nebo zamítnutí změny závisí na technických okolnostech, již provedených úkonech a pod. 

 

6. Jakou poskytujete na opravu záruku?

Záruka na opravy je 12 měsíců. 

 

7. Chci se před provedením objednávky na něco zeptat

Rádi poradíme - viz sekce Kontakt.

 

Detailní informace k naším službám, práva a povinnosti zákazníka a zhotovitele jsou specifikovány v Obchodních podmínkách.

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení