Upozornění: Dovolená 26.9.-4.10.2023. Po tuto dobu nebudeme provádět opravy. Přijímat zásilky a odpovídat na písemné dotazy ano. Děkujeme za pochopení!

FAQ

1. Proč si nechat ovladač opravit u nás?

Neprovádíme pouze výměnu dílů, na kterou je možné najít si návod na internetu. Co se v těchto návodech nedozvíte je, že po výměně celého, nebo části joysticku v gamepadu je zapotřebí vždy vykonat kalibraci, kterou provádíme pomocí speciální techniky a softwaru.  Bez kalibrace nebude ovladač znovu zcela správně fungovat a nezamezí se ani nejčastějšímu problému, který ovladače vykazují - driftování.

Důležité také je, že díky našim několikaletým zkušenostem s podobnými opravami víme, které náhradní díly jsou dostatečně kvalitní a zabezpečí co nejlepší odpověď ovladače při hře. Zdaleka ne všechny komponenty, které lze u nás nebo v zahraničí koupit, tyto podmínky splňují. Jsme si jisti, že po naší opravě bude ovladač ještě po dlouhou dobu sloužit jako nový.

V neposlední řadě na opravy poskytujeme zákonnou záruku 1 rok, kdy v případě nutnosti opravíme stejnou závadu znovu na naše náklady.

 

2. Za jak dlouho bude můj ovladač opravený?

Garantujeme lhůtu pro opravu 5 dní. Tato doba běží od doručení ovladače k nám, do dne, než ovladač odešleme zpátky. Doba přepravy, na kterou nemáme vliv, se do této lhůty nepočítá. Většinou však stihneme opravu provést už do 48 hodin. To znamená, že často můžete znovu hrát už za 4 dny od odeslání objednávky. Pokud na opravu velmi spěcháte, kontaktujte nás předem, abychom vám mohli potvrdit dobu opravy ve vašem případě. 

Tyto lhůty se týkají druhu oprav nebo výměny dílů, které byly specifikovány při zadaní objednávky. Lhůta se může měnit v případě, že oprava bude vyžadovat další úkony, na kterých se se zákazníkem dohodneme dodatečně.

 

3. Jaké jsou možnosti dopravy a platby?

Doprava ovladače k nám je možná pouze podáním na výdejním místě Zásilkovny. Od nás dostanete kód, který nadiktujete obsluze na výdejním místě. Doprava k nám je zdarma.

My váš opravený ovladač zašleme buď znovu na výdejní místo, nebo přímo na vaší adresu. Tuto možnost si vybíráte v objednávce.

Platba je možná přes platební bránu, převodem na bankovní účet, nebo dobírkou.

Ceník dopravy a platby viz sekce Doprava a platba.

 

4. Může mi být cena opravy navýšena bez mého souhlasu?

Ne. V případě, že zjistíme jakýkoliv jiný problém, než opravu kterého jste si objednali, budeme vás kontaktovat a domluvíme další postup. 

 

5. Mohu si opravu po objednání rozmyslet nebo pozměnit?

Objednávku opravy můžete zrušit do té doby, než podáte váš ovladač k přepravě. Později jsme oprávněni účtovat si již vynaložené náklady.

Změna rozsahu opravy je možná po dohodě obou stran. Odsouhlasení nebo zamítnutí změny závisí na technických okolnostech, již provedených úkonech a pod. 

 

6. Jakou poskytujete na opravu záruku?

Záruka na opravy je 12 měsíců. 

 

7. Chci se před provedením objednávky na něco zeptat

Rádi poradíme - viz sekce Kontakt.

 

Detailní informace k naším službám, práva a povinnosti zákazníka a zhotovitele jsou specifikovány v Obchodních podmínkách.

 

 

 

Zpět do obchodu