Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit, že objednávky oprav učiněné ve dnech 1.- 10.7.2022 budou vyřizovány od 11.7. Po celou dobu nás můžete kontaktovat elektronicky nebo po telefonu bez omezení. Děkujeme za pochopení.

Jak to funguje

V ceně zakázky je už zahrnuta doprava ovladače k nám

 

Ovladač pošlete přes výdejní místo Zásilkovny. Obsluze na výdejním místě nadiktujete kód, který od nás dostanete v potvrzení objednávky. Při odeslání balíčku tedy nic neplatíte.

 

Jak postupovat při objednání opravy:

 

1. Na úvodní stránce vyberete typ závady, kterou váš ovladač vykazuje.

    V případě, že je možné zvolit si výměnu 1 nebo více komponentů - vyberete příslušnou možnost v rozbalovacím menu "Zvolte variantu".

    Pokud si nejste jisti, kde je na ovladači závada, vyberte si na úvodní stránce možnost "Diagnostika". My ovladač zkontrolujeme a domluvíme pak s vámi další postup. Cena diagnostiky se v případě následné opravy odečte od konečné ceny. 

 

2. Vložíte do košíku kde vyplníte způsob dopravy, kterou použijeme při zaslání opraveného ovladače zpátky k vám

   Nabízíme dopravu na výdejní místo Zásilkovny, nebo přímo na vaší adresu (služba je provozována dopravcem Packeta).

 

3. Vyberete způsob platby. 

   Převodem - v tom případě budeme čekat na připsání peněz, než opravené zboží odešleme.

   Dobírka - za opravu zaplatíte při převzetí opraveného ovladače.

 

4. Vyplníte osobní / fakturační údaje.

  V tomto kroku je možné zadat poznámku pro nás - musíte zaškrtnout příslušné políčko dolů na objednávkové stránce.

 

5. Odešlete objednávku.

 

6. Následně dostanete do emailové schránky potvrzení o objednávce opravy, spolu s instrukcemi a kódem pro zaslání ovladače k nám.

 

Prosíme, před odesláním ovladače se ujistěte: 

Že je balíček bezpečně zabalený v krabici. Pro dopravu zpátky použijeme stejné balení, ve kterém ovladač dorazí. Za poškození ovladače kvůli nedostatečném zabalení neneseme zodpovědnost.

Že jste do balíčku přiložili číslo vaší objednávky (stačí napsat na papírek, případně na balík), abychom byli schopni zakázku rychle identifikovat.

 

7.  V den, co obdržíme váš ovladač, vám pošleme potvrzení o jeho přijetí. Od té doby začíná běžet lhůta pro opravu. 

 

8. Jakmile bude ovladač opravený, pošleme vám emailem a na telefon potvrzení o provedené opravě. Pokud jste zvolili platbu převodem, vyzveme vás k platbě. Na platbu čekáme 5 dní od potvrzení.

Při platbě dobírkou ovladač ihned odešleme zpátky.

 

9. O odeslání ovladače zpátky vám pošleme informační email.

 

10. A můžete zase hrát.

 

V případě jakýchkoliv nejasností před nebo po objednání se nás neváhejte zeptat. Možnosti jak se s námi spojit najdete v sekci Kontakt

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení