Jak to funguje

 

Ovladač se do našeho servisu posílá přes výdejní místa Zásilkovny.

Většina výdejních míst je i podacích, tzn. slouží pro posílání zásilek. Obsluze na výdejním místě nadiktujete kód, který od nás dostanete v potvrzení objednávky. Obsluha vytiskne štítek, nalepí ho na balíček a odešle. V ceně zakázky je už zahrnuta doprava ovladače k nám. Při odeslání tedy nic netisknete ani neplatíte.

 

Jak postupovat při objednání opravy:

 

1. Na úvodní stránce vyberete typ závady, kterou váš ovladač vykazuje.

    Pokud je více variant opravy, vyberete příslušnou možnost v rozbalovacím menu "Zvolte variantu".

    Jestli si nejste jisti, kde je na ovladači závada, vyberte si na úvodní stránce možnost "Diagnostika". My ovladač zkontrolujeme a domluvíme pak s vámi další postup. V případě následné opravy se cena za diagnostiku neplatí. 

 

2. Vložíte do košíku kde vyplníte způsob dopravy, kterou použijeme při zaslání opraveného ovladače zpátky k vám

   Nabízíme dopravu na výdejní místo Zásilkovny, nebo přímo na vaší adresu (služba je provozována dopravcem Packeta).

 

3. Vyberete způsob platby. 

Platební bránou - platíte při vytvoření objednávky. Pokud je potřeba dodatečná platba (např. objednání a zaplacení diagnostiky a následné dohody o opravě), pošleme vám výzvu emailem s odkazem na platební bránu pro doplatek.

Převodem - v tom případě budeme čekat na připsání peněz, než opravené zboží odešleme.

Dobírka - za opravu zaplatíte při převzetí opraveného ovladače.

 

4. Vyplníte osobní / fakturační údaje.

  V tomto kroku je možné zadat poznámku pro nás - musíte zaškrtnout příslušné políčko dolů na objednávkové stránce.

 

5. Odešlete objednávku.

 

6. Následně dostanete do emailové schránky potvrzení o objednávce opravy, spolu s instrukcemi a kódem pro zaslání ovladače k nám.

 

Prosíme, před odesláním ovladače se ujistěte: 

Že je balíček bezpečně zabalený v krabici. Pro dopravu zpátky použijeme stejné balení, ve kterém ovladač dorazí. Za poškození ovladače kvůli nedostatečném zabalení neneseme zodpovědnost.

Že jste do balíčku přiložili číslo vaší objednávky (stačí napsat na papírek, případně na balík), abychom byli schopni zakázku rychle identifikovat.

 

7.  V den, co obdržíme váš ovladač, vám pošleme potvrzení o jeho přijetí. Od té doby začíná běžet naše lhůta pro opravu. 

 

8. Jakmile bude ovladač opravený, pošleme vám informační email o provedené opravě.

V případě diagnostiky vás budeme informovat, co je potřeba opravit a počkáme na vaše potvrzení.

 

9. Pokud jste zvolili platbu převodem, vyzveme vás k platbě. Na platbu čekáme 5 dní. Při platbě dobírkou ovladač ihned odešleme zpátky.

 

10. A můžete zase hrát.

 

V případě jakýchkoliv nejasností před nebo po objednání se nás neváhejte zeptat. Možnosti jak se s námi spojit najdete v sekci Kontakt

 

Zpět do obchodu