Jak to funguje
Jak ovladač odeslat
Ovladač do našeho servisu posíláte přes pobočku Zásilkovny, PPL nebo Balíkovny (možnosti PPL a Balíkovna budou znovu obnoveny 18.9.).
Když objednáváte opravu na našich stránkách, ve 2. kroku objednávky si vyberete dopravce pro cestu opraveného ovladače zpátky k vám (výdejní místo, výdejní box, nebo vaši adresu). Stejného dopravce použijete i pro zaslání ovladače k opravě.
Až dokončíte objednávku, v emailu od nás dostanete kód, který nadiktujete obsluze na jakékoliv pobočce zvoleného dopravce. Obsluha vytiskne štítek, nalepí ho na balíček a odešle. Obsluha vám také dá potvrzení o podání s trasovacím číslem vašeho balíčku, cestu balíku k nám tedy můžete sami kontrolovat. Zásilky jsou pojištěné a jejich pohyb sledujeme.
Doprava ovladače k nám je zdarma. Při odeslání tedy nic netisknete ani neplatíte.
jak objednat opravu
1. Vyberte váš typ ovladače (přímo z Úvodní stránky, nebo: Menu - Objednat opravu ).
V rozbalovacím menu "Zvolte variantu" vyberete, co na ovladači potřebujete opravit. Je možné vybrat postupně i více položek (každou potvrdit tlačítkem "košík").
Jestli si nejste jisti, kde je na ovladači závada, vyberte si možnost "Diagnostika". My ovladač zkontrolujeme a domluvíme pak s vámi další postup. V případě následné opravy se cena za diagnostiku neplatí.
2. V košíku vyplníte způsob dopravy, kterou použijeme při zaslání opraveného ovladače zpátky k vám. Ovladač pošlete k nám stejným dopravcem, viz informace Jak ovladač odeslat.
3. Vyberete způsob platby.
Platební bránou - platíte při vytvoření objednávky. Pokud bude později potřebná dodatečná platba (např. objednání a zaplacení diagnostiky a následné dohody o opravě), pošleme vám emailem platební údaje k doplatku. Doplatek se zase může zaplatit platbou online nebo převodem.
Převodem / QR kódem - v tom případě budeme čekat na připsání platby na účet, než opravené zboží odešleme.
Dobírka - za opravu zaplatíte při převzetí opraveného ovladače.
4. Vyplníte osobní / fakturační údaje.
V tomto kroku je možné zadat poznámku pro nás - musíte zaškrtnout příslušné políčko dolů na objednávkové stránce.
5. Odešlete objednávku.
6. Následně dostanete do emailové schránky potvrzení o objednávce opravy, spolu s instrukcemi a kódem pro zaslání ovladače k nám.
Prosíme, před odesláním ovladače se ujistěte:
Že je balíček bezpečně zabalený v krabici. Za poškození ovladače kvůli nedostatečném zabalení neneseme zodpovědnost. Pro dopravu zpátky k vám použijeme stejné balení, ve kterém ovladač dorazí.
Že jste do balíčku přiložili číslo vaší objednávky (stačí napsat na papírek, případně na balík), abychom byli schopni zakázku rychle identifikovat.
7. V den, co obdržíme váš ovladač, vám pošleme potvrzení o jeho přijetí. Od té doby začíná běžet naše lhůta pro opravu.
8. Jakmile bude ovladač opravený, pošleme vám informační email o provedené opravě.
V případě diagnostiky vás budeme informovat, co je potřeba opravit a počkáme na vaše potvrzení.
9. Pokud jste zvolili platbu převodem, vyzveme vás k platbě. Na platbu čekáme 5 dní. Při uhrazené platbě online nebo platbě na dobírku ovladač ihned odešleme zpátky.
10. A můžete zase hrát.
V případě jakýchkoliv nejasností před nebo po objednání se nás neváhejte zeptat. Možnosti jak se s námi spojit najdete v sekci Kontakt.